gadis 21

bismillahirahmanirahim.

assalamualaikum.

17 years ago. *comel nya gadis itu.bhaha*

yes, i'm 21-years-old girl, eh, lady now. alhamdulillah, masih lagi diberi peluang untuk hidup di muka bumi ini, untuk berkhidmat sebagai hambaNya, untuk memperbaiki diri yang banyak lagi perlu diperbaiki. alhamdulillah, terima kasih ya Allah. :)

dan terima kasih buat mereka mereka mereka mereka yang menyambut, mengucap, mendoakan yang terbaik untuk si nurul fatihah yang kerdil ini. seriously tak tahu macamana nak balas semua semua tuh. serius! the only thing that i can do now is, saya doakan anda semua, tak kira la, yang wish ka, yang sambut ka, yang bagi adiah ka, yang wish dalam hati ja ka, mudah-mudahan hidup kalian penuh barakah dari Allah. tiada apa2 lagi yang mampu saya balas selain doa yang inshaAllah tulus ikhlas dari hati nie :)

inshaAllah, dengan meningkatnya umur nie, mudah-mudahan meningkatlah iman dalam diri, meningkatlah tahap kematangan cik fatihah nie, meningkatlah tahap kesabaran dia, meningkatlah semangat juang untuk menjadi muslimah solehah, wanita yang bakal dicemburui oleh bidadari syurga. dan a few more peningkatan..hihi.inshaAllah :)

17 years later. *dah hilang kecomelan.ha ha -.-* few days befor d-day, with bulatan gembira :)
may Allah bless me, may Allah bless u. ameen :)

p/s: umur makin meningkat, ajal pon makin dekat. emm

2 comments:

jelah said...

fuyoo sedapnyer kek....

fatihah azemi said...

rugi jelah xjoin.haha.kalau tak boleh la makan kek ;p