maaflah!

okey.saya dengan bangganya nak cakap saya selamat sampai di maktab tersayang pagi tadi..ye, hari nie memang ada kuliah..da macam zombi aku pegi kelas ngan muka tak cukup tido..nasib baik petang tarak kelas boleh jugak qada tido semalam yang terganggu dek banyak faktor..first time seatmate bas lelaki..nasib saya baik sedikit sebab dia baru form 4..kire cam kalo ada pape terjadi (cewah) boleh la aku kasik buah silat yang aku penat2 belajar kat maktab nih..nasib saya baik jugak sebab adik itu sorang yang baik..munira pula di seat depan dengan seatmate perempuan.uh.untung sungguh anda.lain kali kite beli tiket sama sama ok.

eh.merapu kuat nih..isi memang tak kena dengan tajuk..haih..back to the topic..maaflah kawan kawan yang buat open house, ajak aku tapi aku tak pegi umah korang..seyes tahun nih memang raya macam tak raya sangat walaupon dapat duit raya semedang..and one more reason is because aku memang takde kenderaan nak pegi umah ampa..malas nak menyusahkan umi abah antar pegi rumah anda..lesen pom belom ada..uh lesen..itu cerita sedih kena cerita lain post..satu satunya open house yang saya pegi adalah open house di rumah jiran saye, mira..
siap amik gambar ngan danish agi..uh saya jeles saya jeles sebab gambar saye takde.. kawan kawan, tahun depan punya raya saye pegi umah anda ye. ^^

ehem.da tak tau da nak merapu apa..okeh.babai.

No comments: