salam perantau

Salam Ramadhan buat keluarga yang sekarang berada di Kota Bharu, Kelantan, serta warga pendidik dari Sekolah Menengah Sains Pasir Puteh, Kelantan juga buat rakan2 yang mengenali kami bertiga. Maaf dipinta jika ada terkasar bahasa dan perbuatan. Semoga Ramadhan nie membawa seribu erti buat semua. ikhlas dari Nurul Fatihah, Munira Anis, dan Nuramalini. pelajar semester tiga (persediaan), TESL, IPG Kampus Sultan Abdul Halim, Kedah.


7 comments:

munira said...

mujo xwat dari vuw :P

•myraSHJ• said...

yang ni aku suka !!!
nak wt jgk lah !!

Nurul Fatihah Azemi said...

owho munira.kalu i buat dari vuw mmg ss tuhhh.haha

myra..sila2..nop g obersea xleh.kite wat local punye ucapan =PP

aEn said...

kehkehkeh,,
mmg perantau r,
wey wat msuk lam paper r,
:P

Nurul Fatihah Azemi said...

oh.i xde la smpai nak ms lam paper..
malu kat orgg

Abdul Munir Sanusi said...

hantar je kat Utusan, tipu sikit nama U. bukan diorang tahu pun. keh3. background kasi oversea sikit.

Nurul Fatihah Azemi said...

hehe abang munir..next year kami buat.. ^^