mock exam

terdiam sekejap bila dapat jadual exam.emh.tak sampai sebulan lagi.boleh ke nak score semua subjek.bajet macam banyak je subjek.4 je.tapi yang 4 nie la yang penat nak score.aku bukan sorang yang pandai.dan aku juga bukan sorang yang rajin macam orang lain.doakan la minta2 lepas semua.tak payah nak masuk band yang lemah kan.

tapi kalau masuk band yang lemah tu terbaik untuk aku.reda.teringat time spm.add math.tergolong dalam golongan lemah tapi benda tu la yang buat diri bersyukur sebab jadi penguat diri untuk buat lebih baik.hasil pon positif =)



gambar takde kaitan langsong dengan post..nie la keje kami petang2..pergi joging+tengok orang main bola+bila boring amik gambar+bila lapar makan. =) life is meaningful with friends..mereka.terima kasih ye kamu,kamu dan kamu.walaupon aku kadang2 angin tak tentu pasal.kadang2 soalan tak terjawab tapi kalau kamu,kamu dan kamu xde.memang aku terduduk sendiri dalam bilik.terima kasih Tuhan sebab bagi mereka peneman perjuangan hidup yang tak pernah berhenti.terima kasih =)

=tadi.tiba2 rasa lain lepas solat.tiba2 berfikir tentang satu hasrat yang lame terbuku kat hati kecil secara serius.

3 comments:

[z@ck] said...

gud luck ek..
=)

aEn said...

cik thah!!
gud luck!!

[thah] said...

KAK ZACK AND QURA.GUD LUCK JUGA.. =)