keluar peluh itu seronok

zaman kegemilangan ketika di matrik.

ye.gadis brbaju merah hati yang macam pemalu mase orang nak snap gambar itu saye.itu dulu.di matrik..sangat rajin nak snap2 gambar mase joging seba xramai orang turun joging yang turut menyumbang kepada tahap rase malu nak snap gambar mase joging juga menurun. tapi sekarang di IPSAH.mak aih.ramai kot turun petang2 joging.malu la kalo takat turun joging mau amik gambar semata2.haha.takpe.i ada 5 tahon lagi kat sini.long way to go bai.

sem lepas memang sangat malas nak turun joging.kalau turun itu orang panggil satu keajaiban berlaku.entah kenapa tapi malas memang menyelubungi diri mase sem 1.mungkin juga malu nak berlari-lari anak di padang?haha.alasan je tuh.tapi sem nih memang azam baru la wa cakap lu.tiap2 petang turun padang lari2 sambil gadoh2 manja dengan kawan2 manja.sampai xhabis satu trek da semput.stamina tak kuat bai.uh.sejak bila saya ber'bai2' nih?haha

oh.ade satu lagi sebab kami rajin turun padang.sem nie ade pendidikan jasmani asas @ PJA.sangatlah perlu ade stamina tinggi.akhir sem nanti pensyarah mau test kami.haih.xpa.majulah sukan demi negara. stamina che' tak tinggi pon.lari satu trek da semput so ade la kesedaran dalam diri nak tinggikan stamina tuh.

nota kaki:tadi main netball.syok kot.walaupon bola kena atas muka masih maintain main.cover malu itu penting.huhu.esok mau main ape pula.ragbi mungkin.haha.oye..kalau makan banyak lepas exercise.ape kesan die pada badan?

3 comments:

[z@ck] said...

eksesais2..
boleh jadi kurus..
hehe

nawal said...

heheh..men ragbi? dahsat!

[thah] said...

kak zack:oyeah.da rase kecik sikit dah.haha
cik nawal:haha.dasat ka?ape salah kan kite main ragbi.laki2 leh main netball pe.huhu